divendres, 22 de juny del 2007

Musicograma : Rondo rus



Es tracta d'un musicograma que he trobat a la pàgina aprendre música. Està fet en flash, i la particularitat que té és que es pareix molt a un músicograma que vaig fer jo sobre l'obertura de Carmen, on es podia veure al mateix temps que s'escotava com anaven passant les pulsacions. Ara bé, trobe en aquest musicograma algunes diferències. Aquest està fet en flash i jo vaig fer un arxiu de video ( per això, li vaig posar de nom "musicovideo". Aquest és un musicograma més breu on vas resseguint l'accent i no la pulsació. A més la sincronització entre la música i la imatge no és del tot exacta, cosa que jo sí vaig aconseguir al meu musicovideo. Açò ho dic, perquè és una qüestió molt important que vaig tenir en compte, i que em va costar molt d'aconseguir per tal que no es desquadrara música i imatge.

Tanmateix, resulta interessant i ací el teniu: Rondo rus. De moment aquest, més el meu són els únics musicovideos que he trobat a la xarxa, però si algú en coneix altres que m'ho faça saber, ja que m'interessa molt el tema.